Hi! Piye kabare?? Apik-apik wae toh?

Welcome to our blog.

We hope you can find all of information that you need.

Jika ada yang ingin disampaikan, tinggal comment saja.

Don't be shy

So, enjoy it!!

Matur suwun..

Wednesday, August 19, 2009

I Don't Wanna Go Home :(

I has been more than 2 weeks since my arriving in this lovely city, Perth. And now, there are only 3 days left before my flight to Surabaya. I had this horrible dream last night, about what will happen to me when i go back to Indonesia. I'll leave my beloved family here - Brian , Maria, Conor, Aoise, Lady and Finn. All my friends in Melville Senior High School, and Perth with all its lovely places. I hope that it isn't real, but it is.

Isn't that horrible ? I don't wanna go home :'(

Benar-benar tidak disangka waktu berlalu begitu cepat, sekarang kami sudah memasuki hari-hari terakhir kami di Perth. Hanya tinggal hitungan hari kami akan berkemas dan meninggalkan Perth, kembali ke Surabaya. Kami sudah melewati hari-hari bersama di Melville, menuntut ilmu, dan mencari pengalaman disini. Sungguh menyedihkan harus meninggalkan keluarga saya. Tapi saya benar-benar bersyukur bisa mendapat kesempatan menuntut ilmu disini, Pemerintah Kota Surabaya memang luar biasa. Saya harap suatu hari nanti saya bisa kembali kesini, mengunjungi keluarga dan kawan-kawan saya disini.

Winnie :(

1 comment:

  1. We will miss you, Winnie! I hope you have discovered a lot in your time here!

    (Have you been asking "Why????")? :)

    ReplyDelete